Strona główna » Obszar praktyki » Prawo pracy

Prawo pracy

Celem Kancelarii Adwokackiej SKR z biurami we Wrocławiu, Oleśnicy i Kępnie jest udzielanie kompleksowej pomocy prawnej w różnorodnych obszarach prawa. Z tego powodu reprezentujemy naszych Klientów również w szerokim spektrum zagadnień dotyczących prawa pracy. Jako wykwalifikowani prawnicy dysponujemy bogatym doświadczeniem w sprawach związanych z doradztwem w zakresie wszelkiego rodzaju problemów pojawiających się w relacjach między pracodawcą a pracownikami. Zachęcamy do zapoznania się z zakresem naszych usług.

Prawo pracy we Wrocławiu — zakres usług naszych prawników

Do przestrzegania regulacji wynikających z prawa pracy zobowiązany jest każdy przedsiębiorca zatrudniający pracowników. Wsparcie prawnika specjalizującego się w tej dziedzinie bywa więc nieodzowne, by zadbać o prawidłowość wszystkich formalności. W naszej kancelarii pomagamy Klientom z Wrocławia, ale też pobliskich miast między innymi w sporządzaniu umów o pracę, klauzul o zakazie konkurencji oraz o zachowaniu poufności, a także reprezentujemy pracowników i pracodawców w sprawach dotyczących mobbingu.

Pomoc prawnika w dziedzinie prawa pracy dla pracodawców i pracowników

Przepisy z zakresu prawa pracy regulują obowiązki zarówno pracodawców, jak i pracowników, natomiast ich nieprzestrzeganie może skutkować wejściem na drogę sądową. Jako doświadczeni adwokaci udzielamy kompleksowego wsparcia także w takich przypadkach. Reprezentujemy pracodawców i pracowników z Wrocławia lub okolic w sporach sądowych z zakresu prawa pracy oraz w negocjacjach pozasądowych. Nasi prawnicy doradzają przedsiębiorcom w kwestiach stosowania obowiązujących przepisów prawnych przy uwzględnieniu specyfiki każdej branży gospodarki i biznesu. Dzięki temu jesteśmy w stanie dopasować zakres, a także charakter usług do indywidualnych potrzeb Klientów.

Współpraca z prawnikami specjalizującymi się w prawie pracy we Wrocławiu

Zajmując się sprawami naszych Klientów, zawsze na bieżąco informujemy o ich przebiegu, odpowiadamy na pojawiające się pytania czy wątpliwości, a przede wszystkim do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Staramy się dokładnie zrozumieć Państwa oczekiwania, a tym samym budować relację opartą zarówno na profesjonalizmie, jak i zaufaniu. Jeśli więc potrzebują Państwo pomocy prawnika w sprawie związanej z prawem pracy we Wrocławiu albo jednej z pobliskich miejscowości, zapraszamy do nawiązania współpracy z Kancelarią Adwokacką SKR.